פארק צלילה תת-ימי במפרץ חיפה

לא שאני באמת מאמין בזה, אבל תודו שככותרת זה באמת נשמע מרשים, לא?

ככה כנראה גם חשב כנראה יונה יהב, שמסתבר שהוא ראש עיריית חיפה, כשהכריז על הפרויקט (אמנם לפני מספר חודשים) ואמר ש"מדובר במימוש אחת מתוכניות הפיתוח החשובות ביותר והמשפיעות על מיצור בה של חיפה כעיר תיירות בינלאומית וכמוקד בילוי למר טרופולין כולו." (מתוך הכתבה ב-nrg). עכשיו אני שואל את עצמי מה זה לעזאזל "מיצור" ומי זה אדון טרופולין הזה שכולם מדברים עליו, ודואגים לחיי הפנאי שלו, בכללותו?

אבל בלי קשר, פיתוח של חיפה זה נשמע לא רע, אמנם לא ביקרתי בה לאחרונה אבל נשמע לי שלא יזיק לה מעט פיתוח פה ושם, לארגן אותה אולי קצת כמו הריברייה הצרפתית, למשל. אבל פארק אתרי צלילה? הלוואי עלינו! בכתבה ב-nrg טרחו לציין כמה מאתרי הצלילה שיש בתחומי המפרץ, וזה באמת מקבץ מרשים, שחבל שמאז הנסיבות הטרגיות של סגירת מועדון הצלילה ול-טל, הם לא מנוצלים כלל. לא כללו ברשימה הזו את הדוברה הגדולה, שהיא סוג של היילייט מקומי, אבל ציינו את האיטלקית, הצוללת שירה, האונייה הטורקית, ועוד.

אז אולי אחרי שחוף קצא"א ייפתח לטיילת ואתר צלילה, נוכל לצפות לפארק התת-ימי במפרץ חיפה, ואח"כ להטבעה של הקורין A מול חופי ת"א ומלון תת-ימי שיוקם בנתניה. אשרי המאמין.

תגובה אחת

  1. אדם ירדני
    מרץ 18, 2009

    שלום אמיר,
    שמי אדם ירדני ואני סטודנט בתואר שני בחוג לציווילזציות ימיות
    אני חושב לעשות את התיזה על פיתוח אתרי צלילה ורציתי לשאול אם אתה מכיר מישהו שמתמצא בנושא שאוכל להתייעץ איתו (אולי אתה ?)
    אודה לך אם תחזור אלי
    תודה
    אדם

כתבו תגובה