תיירות תת-ימית – סופשבוע רומנטי מתחת למים

אני מאלו שמאמינים שכשהדור שלי יהיה מבוגר, תיירות חלל תהיה משהו סטנדרטי. כלומר שכל אחד מאיתנו ירשה לעצמו איזה סופשבוע באחד ממלונות הירח, איזה אורביט קטן ככה מעל הפלנטה הביתית, ואפילו מסע "ספארי" הרפתקני למאדים – כמובן, בעונה הנכונה. באמת, אני לא חושב שזה בשמיים…

אבל מתחת למים, נראה שאנחנו כבר ממש שם. שהתיירות כבר פולשת לעולם הבלתי נחקר השני שעוטף אותנו, מעמקי הים. תראו למשל את הסרטון הזה, שמציג חוויית נופש תת-ימי באיי פיג'י:

אז אם זה נראה לכם מעניין, הנה רשימה של חמישה הביטטים תת-ימיים קיימים או מתוכננים. המילה הביטט, אגב, משמעותה סביבת החיים של בעל חיים מסוים, אבל ככה בדיבור זה הפך כינוי לפרויקט מגורים או תיירות תת-ימי, נראה לי. וחוצמזה תראו שם את המסעדה התת-ימית שלנו מאילת, "כוכב הים האדום" שמככבת שם במקום החמישי. כבוד?

ואם זה לא מספיק כתיירות תת-ימית, אז דעו לכם שיש טרנד חדש אצל העשירים ממש. אלו שהחליפו כבר יאכטות כמו גרביים ומחפשים משהו חדש ואיך אומרים, קצת יותר מלהיב: צוללות פרטיות. למי שיש לו קצת כסף פנוי, כמובן. (אבל שימו לב שיש שם קטגוריה של צוללות משומשות, למי שרוצה לחסוך, מן הסתם).

ודבר אחרון בעניין זה: אם לא התקבלתם לעבודה המדליקה הזו שהציעה לנו מדינת קווינסלנד שבאוסטרליה, ואתם עדיין מחפשים כסף קל שכולל בתוכו חוויה ימית מסעירה, אז גם אצל בוני הצוללות מציעים לכם לעשות בוכטה בסבבה: כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכיר להם או להפנות אותם לרוכש הבא שלהם, ואם הוא יואיל בטובו לפתוח עבורם את הארנק, אתם זכיתם ב-50 ביג וונס, ואני בטוח שגם יפרגנו לכם סיבוב בצוללת.

אז אם יש לכם קנדידט עשיר במיוחד, כנסו ללינק הזה ותתחילו להלשין…

מלון תת ימי בפלורידה

ועכשיו ברצינות, לא יותר טוב ללכת לצלילת לילה באילת או משהו?

כתבו תגובה