אפרודיטה בקפריסין

תחרות הצילום התת-ימי אפרודיטה, מבית היוצר של דוד פילוסוף (פילו), יוצאת לדרך עוד כמה ימים בקפריסין. אני מתאר לעצמי שהטריגר לכך הוא ההצלחה הגוברת משנה לשנה של המקבילה הישראלית שלו, אפסון הים האדום (או סנדיסק, בשנים קודמות). אז למה לא גם בקפריסין? אין שם ים אדום, ולא שונית אלמוגים, אבל יש זנוביה, והיא בהחלט אטרקציה לצלמים תת-ימיים. לא כמו סלע משה, אבל אולי קצת יותר גדולה מהסטי"ל, ויש עליה יותר משאיות (104!!!) – זה בטוח.
אז מה יהיה שם? קטגוריות מתייפיפות כמו שמירת טבע וסובב ימי, לצד קטגוריות מושחתות כגון אופנה וערום תת-ימי וגם קטגוריית תמונה בודדת, וידאו-קליפ ופרס ניחומים למתחילים. כיף לא נורמלי, ואני בהחלט מקנא במי שעתיד לקחת בזה חלק. לא ידוע לי על הרבה ישראלים שמתכננים – אחרי הכל, לנו יש את אפסון הים האדום, וטוב לנו איתו. אז באפרודיטה לא אהיה נוכח, אבל אני מבטיח לעצמי כל הזמן שאת אפסון השנה לא אפספס, ולא בשביל הפרסים המטורפים (בחיעת, לא מפרגן לעצמי אפילו עט נובע) אלא בשביל החוויה, הצחוקייה, והמי ומי. באמת מי?

הנה האתר הרשמי של אפרודיטה הים האדום

והנה כתבה ב-Ynet על תחרות הצילום בקפריסין (ערבונת, תודה על הלינק…)

והנה דיווח שלי מהזנוביה, עם צילומים של איציק יוגב, שחבל שלא מפרגן לעצמו טיסה לקפריסין לקחת חלק בהילולה גם. טוב, גם לו הרי יש את אפסון…

כתבו תגובה