גוגל עושים כבוד לאמא

טוב, כולם מדברים על זה. מצאו את אידה, מאובנית של קופיפית שהיא כבר לא לגמרי קופיפית, אלא קצת קופה. המשך האבולוציה כבר ידועה, או מנוחשת, אבל אידה עצמה משלימה איזה חסר בשרשרת ההתפתחות, בין הפרמטיווים שהיו עוד בימי הדינוזאורים (עידן המזוזואיקון) לבין הפרמטיווים המודרניים שחופרים עצמות מתוך סלעים, או כותבים על זה פוסטים. אז יש לזה אזכור קצר ב-Ynet, וכתבה טרייה וקצת יותר מפורטת עלתה לאתר של הידען (שהוא אחלה-אחלה, ואני צריך לזכור לקשר אליו יותר, בנושאים רלוונטיים) אבל הגדילו לעשות גוגל, שבאמת עושים כבוד לאמא. הם הקדישו את הגוגל היומי שלהם לעצמות שלה, כי אחרי הכל – אמא יש רק אחת…

ורק להזכירכם, שלמשפחת סימפסונס היתה גרסה קצת אחרת לפרק הזה באבולוציה של המין האנושי. או לפחות של חלקו.

אבולוציה קדימה, אבולוציה אחורה

אידה בגוגל מאובנים

המאובן של אידה בעמוד הבית של גוגל

7 תגובות

  1. מאי 20, 2009

    גם אני ראיתי את זה יותר מוקדם ורציתי לכתוב על זה משהו, אבל הקדמת אותי! נו טוב :)

  2. מאי 21, 2009

    אני לא מבזבז זמן: מרגע שסוכני המידע שלי שלחו לי (בצופן בהול) את הפרטים החסויים על התגלית, אימתתי את כל הנתונים מול מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברשת ומיהרתי לצאת בהצהרה כוללת וחד-משמעית שתזעזע את העולם. הפסד שלך!

  3. מאי 21, 2009

    אה, אבל שלך בטח היה יכול להיות יותר משעשע משלי, ולא היה גולש לתקופות גיאולוגיות כמו "עידן המזוזואיקון". וגם קשור יותר בסקס. איכשהו :-)

  4. מאי 25, 2009

    אתה חושב שהכל אצלי קשור לסקס?! הא?!
    אני מוחה על ההתקפה חסרת השחר הזאת ונעלבת עד עמקי נשמתי (כן, יש לי כזאת!). אני בנאדם. עם רגשות. כל חטאי היה הרצון להפיץ את השמועה בחוצות העיר על גימיק נוסף של גוגל. ולמרות שרוב חיפושי הסקס בגוגל אכן מובילים בדרך מסתורית כלשהי לבלוג שלי… אוף לא משנה, אבד לי המומנטום. קבל נא את זיון השכל הלא שלם הנ"ל כמחווה משעשעת לבלוג שלך (או משהו בסגנון…).
    [ליז מבינה שעליה קודם לחשוב מה היא רוצה להגיד ורק אחר כך להתחיל להקליד, אחרת יוצאות לה תגובות קטועות וחסרות הגיון בעליל]

  5. מאי 25, 2009

    אני לא הגעתי לבלוג שלך בגלל חיפוש על סקס, בהן צדקי… רק לחצתי על הלינק של השם שלך בתגובות בבלוג שלי… בכל אופן, בואי נסכם שדבריי הוצאו מהקשרם וכוונתי היתה טובה, ושאף אחד לא ייעלב, טוב?
    (יודע שלא באמת נעלבת, אל חשש)

  6. מאי 26, 2009

    די די נו, אתה יכול להודות בזה שאתה מחפש סקס באינטרנט. זה בסדר, כולם עושים את זה. אף אחד פה לא שופט אותך. אנחנו אוהבים אותך אמיר :)

כתבו תגובה