פסטיבל אנטיב, תערוכת DEMA ואפסון הים האדום

למי שחזק בעולם הצלילה ויש לו תקציב לטוס מצד אחד של האטלנטי לצד השני ובחזרה רק כדי להיות בעניינים, היו בוודאי שבועיים וחצי עמוסים למדי:

בסוף חודש אוקטובר התרחש בצרפת פסטיבל אנטיב, פסטיבל הצילום התת-ימי הוותיק, בעיר אנטיב שבדרום צרפת.

מי שנכח בפסטיבל ויש לו עניין עסקי בתחום, מיהר לרשום לעצמי טיסה לווגאס, לא כדי להמר ולממן לעצמו עדשה רחבה נוספת, אלא כדי להשתתף בתערוכת DEMA שהרחשה שם גם היא בסוף אוקטובר. בתערוכה נכחו למעלה מ-11,000 אנשי מקצוע מתחום הצלילה, והוצג בה כל מה שחדש ומעניין בתחום, כנראה.

אבל עוד לפני שהתפוגג החנקן של DEMA, כבר חיכתה טיסה נוספת אלינו לנתב"ג, וממנה לעיר הקודש אילת. שם התרחשה השנה בפעם הרביעית תחרות הצילום של הים האדום, והשנה בשיתוף עם חברת אפסון.

על אפסון הים האדום 2008 תוכלו לקרוא באתר התחרות, כשיעדכנו אותו, ובינתיים יש לנו את ארז ארליכמן שמעדכן תמיד בזמן, ב-Ynet.

אני נכחתי רק בסוף השבוע שסיכם את התחרות, בעיקר כדי להשתתף בארועי הסיכום ולספוג קצת מהווי התחרות.

אז נרדמתי ביחד עם כולם בהקרנה המייגעת של סרטי פסטיבל אנטיב שהוקרנה בערב יום שישי במסגרת התחרות של אפסון, והשכמתי קום למחרת כדי לצלול עם מרקו, ידידי משכבר הימים. בשעה 11:00 ביום שבת, כשכבר ממש מחכים לתוצאות, העמקתי ביחד עם חלק מהצלמים אל עבר הסטי"ל, לתמונה קבוצתית של כל משתתפי התחרות (אני רק על תקן תופס מקום בפריים) – בהחלט חוויה משעשעת והווי חביב – והתאכזבתי ביחד עם כולם לגלות שהקרנת הצילומים המועמדים בוטלה.

להענקת הפרסים בערב לא חיכיתי, אבל את התוצאות שמעתי כמעט בזמן אמת, בעודי עושה את דרכי צפונה.

תגובה אחת

כתבו תגובה