לוליגו מתחת למים – מגדירי דגים חדשים

מוצר חדש מבית לוליגו יצא לאור השבוע! למי שלא מכיר, "לוליגו – חיים בים" (או "Loligo – see life") היא חברת הדרכה על הסובב הימי, שהקמתי ביחד עם חבר טוב שהוא גם ביולוג ימי ומדריך צלילה בכיר ושמו בעז מייזל, ובמאי השנה השקנו את המוצר הראשון – סדרת מדריכי זיהוי בע"ח בשלושה נושאים: הים התיכון, ים סוף וצבים ויונקים ימיים בישראל.

אז מה המוצר החדש?

מגדיר דגי ים סוף ומפרץ אילת3

המוצר החדש הוא לוח פלסטי שאפשר לקחת מתחת למים, בצלילה או בשנירקול או סתם בסיור חופים רטוב, ועליו מופיעים כמעט כל המינים שקיימים במדריכים הקודמים ובהחלט רוב המינים שצולל מן השורה עשוי לראות בצלילותיו.

היתרון של מגדיר הדגים וחסרי  חוליות  החדש, אם כן, הוא שאפשר לקחת אותו אל תוך המים, בזמן צלילה. היתרון של המוצר הקודם, שעדיין קיים ונמכר, הוא שיש בו מעט יותר מינים, וגם מדריך לזיהוי צבי ים ויונקים ימיים, ושהוא זול יותר מהמדריך החדש, הפלסטי.

אז לסיכום, אלה מוצרי לוליגו הקיימים כעת:

1. מדריך פלסטי תת-ימי לזיהוי דגים וחסרי חוליות בים התיכון: 45 ש"ח באתר-חנות שלי. לפרטים נוספים

2. מדריך פלסטי תת-ימי לזיהוי דגים וחסרי חוליות בים סוף: 45 ש"ח באתר-חנות שלי. לפרטים נוספים

3. סט מדריכים הכולל מדריך לים סוף, מדריך לים התיכון ומדריך לצבי ים ויונקים ימיים, שאינו פלסטי ואינו עמיד במים: 59 ש"ח באתר שלי. לפרטים נוספים

האחרון (שאינו עמיד במים) ניתן גם לרכישה בבודדים, לא כסט, ואז עלות כל מדריך 21 ש"ח באתר שלי.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר-חנות שלי ולהתרשם, ומוזמנים מאוד גם להיכנס לדף הפייסבוק של "לוליגו" ולעקוב אחרינו שם, אני מנהל שם מעין "קורס" פייסבוקי על הסובב הימי, העובר בצורה מתודית וסדורה על קבוצות בעלי החיים השונות שחיות בים שלנו.

לוליגו בפייסבוק

ומה מתכונן בהמשך? הזרוע של לוליגו עוד נטויה, כמובן, ויש לנו כוונה להוציא מוצר חדש כל כמה חודשים. על הכוונת שלנו אולי טי-שירט, אולי חוברות לילדים, אולי חבורת הדרכה הכוללת טקסטים והסברים, פוסטרים להסברה, מצגת הדרכה ועוד.

נעדכן כמובן!

 

כתבו תגובה