גלפגוס שלי

או יותר נכון, כתבה שלי על איי גלפגוס עלתה לעמוד תיירות ב-Ynet אתמול, ומסתבר שמחר בבוקר אני מתראיין בתכנית הבוקר של ערוץ 10 באותו נושא ממש – בעלי חיים מופלאים באיי גלפגוס, שעליהם אני תמיד (תמיד) אוהב לדבר, אפילו בשידור חי…

4 תגובות

  1. מיה
    מרץ 03, 2011

    אנחנו אוהבי הטבע, מדעני הסביבה, מדריכי הטיולים והצלילה – עם טביעת רגל אקולוגית בגודל של רוסיה. עד שלא נפסיק לטוס לטיולים שלנו בקצה העולם ולתדלק כמו פסיכים ולהכחיש את זה הדיבורים שלנו על שמירת טבע הם סוג של מס שפתיים.

    מה אתה אומר אמיר?

  2. מרץ 03, 2011

    אני אומר הרבה, מיה. אני אומר שאת צודקת. אני אומר שאפשר לטעון את זה גם על עוד הרבה דברים נוספים, ש"אנחנו" עושים. גם "אנחנו" ההורים לילדים לא עזרנו הרבה לכדור הארץ בכך שילדנו אותם. ובכל זאת אני אומר שאת צודקת. הרבה מס שפתיים בבלוג שלי ובחיים של כולנו. גם שלך.
    וגם מסקרן אותי למה את כועסת עליי, בבלוג שלי, יותר מאשר על אנשים שטסים הרבה לפגישות העסקים שלהם, ולא טוענים כלל שהם אוהבי טבע ומדעני סביבה. כי הם לא משלמים מס שפתיים? יורקים על הסביבה במודע, ועומדים זקוף? עדיף עם המס, או בלי, תגידי?

    צודקת… :-)

  3. אילת
    מרץ 09, 2011

    אמיר !
    אדיר !
    כיף לראות פירסומים שלך :-)

  4. אפריל 27, 2011

    בסופו של דבר, אם לא נבקר בטבע מה הטעם בקיומו? אפילו בתנך רשום שאת העולם היפה ברא הקב"ה בשביל האדם. צריך לשמור. צריך להשתדל לשמור. אין ספק. אבל אם לא נהנה מיופיו של העולם אז למה זה טוב?

כתבו תגובה