תחרות צילום כאן, תחרות צילום שם

טוב, אם לא הבנתם – זה הולך להיות פוסט על תחרויות צילום.

מבחינתי האישית העיקר, אולי, שתחרות "חלומות בכחול" שלי הסתיימה וכרגע השופטים מנקדים, ביום חמישי הקרוב יתקיים ארוע הסיום של התחרות במסגרת פסטיבל אקולנוע – הפסטיבל הבינ"ל לקולנוע סביבתי ובו יוקרנו המועמדים לזכייה ויוכרזו הזוכים.

ארוע חשוב אחר הוא כמובן תחרות הצילום התת-ימי "אפסון ים האדום" המתקיימת זו השנה השישית באילת. זה ארוע צבעוני וססגוני, ואני נוהג להיות נוכח בו מדי שנה, למרות שבדרך-כלל לא נהגתי להתחרות. אולי השנה…

לכתבה על אפסון הים האדום ב-Ynet.

תחרות נוספת, חדשה יחסית (לפחות בפורמט העדכני שלה) – היא אוצרות הים של נועם קורטלר שהתקיימה בחודש שעבר והציעה כמה הברקות כמו תערוכה תת-ימית, ציור תת-ימי והברקות פוטושופ כמו שרק טוני מלמקוויסט יודע לעשות.

תחרות צילום הטבע של ה-BBC, אולי התחרות הנחשבת ביותר בעולם בתחום, מסוקרת בהרחבה גם ב-Ynet (גם ארז ארליכמן) אבל אתם מוכרחים גם להיכנס לאתר התחרות הרשמי.

ולסיום, תחרות מעט אחרת, שפתוחה לקהל הרחב וגם לזה שאין לו כשרון צילום או מצלמה בכלל, מזמינה אותנו לתת שמות לבעלי-חיים שכלל לא ידעתם שקיימים, בתערוכת "מעמקים" של מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים. ושוב לינק לכתבה ב-Ynet, למקרה שיהיו לכם רעיונות לשמות…

הרבה תחרויות, הרבה צילום והרבה עניין למצלמים מתחת למים.

תהנו!

3 תגובות

  1. נובמבר 28, 2010

    היי אמיר, אולי תעשה גם סקירה של הפרסים?

  2. ספטמבר 23, 2011

    מתי יש משהו בעתיד הקרוב?

  3. ספטמבר 23, 2011

    מלכי היקר, אם אתה צולל ומצלם יש לך את תחרות הצילום הבינלאומית "אפסון הים האדום" בנובמבר באילת, ואם אתה לא צולל (ומעוניין לזכות בקורס צלילה ועוד המון) הרי שיש לך את תחרות קורונה בלו דרימס עד 18 באוקטובר בכל מקום שתבחר, רצוי בים. קבלינק:
    http://dreams.coronasavethebeach.org.il/he/home.asp

כתבו תגובה