אובמה והפתרון התת-ימי

לא, אני לא אוהב את המסר של הסרטון הזה. אני גם לא בעניין של להכניס פוליטיקה לבלוג, והסרטון הזה פוליטי מיסודו. אני בטח לא בעניין של להכניס פוליטיקה ימנית-לאומנית עם מסר של "כולם נגדנו" לבלוג שלי, אבל הנה כבר קצת הכנסתי.

אבל חוץ מכל אלו, הסרטון הזה הוא ברובו "מתחת למים", ומשתמש במדיום שלנו (אני מתכוון לתווך התת-ימי, לא ליוטיוב…) והוא גם קצת משעשע ועם חריזה חביבה, אז החלטתי בכל זאת להעלות אותו כאן עם הסתייגות מהמסרים.

ובמידה מסוימת הוא ההפך מהסרטון החביב שהעליתי אתמול, גם הוא ביצוע מקומי לשיר מתוך בת הים הקטנה, אבל ההוא ללא רמיזות, מסרים פוליטיים חתרניים או טענות שכל העולם נגדנו ורק אנחנו צודקים.

אבל בינינו – לא רעיון רע כל-כך לעבור אל מתחת למים, לא?

ברק אובמה וישראל מתחת למים

5 תגובות

  1. אמה
    אוקטובר 18, 2010

    או! דווקא אני ממש אהבתי את המסר, כל היופי בשעשוע הוא כאשר מאמתים אותו ולפחות אפשר לצחוק קצת אם לא לבכות על המציאות!!! אני לא בקטע של פוליטיקה, אבל אני יודעת דבר פשוט שהרבה אנשים לא יודעים… והוא להבדיל בין טוב לרע, אפשר לחלום ולפנטז, אבל לעמוד על הקרקע במקביל, להתעמת עם עצמך ובעצם להיות מי שאתה, לא לברוח עם הזנב בין הרגליים או להיות בת יענה, להתמודד ולשאת בתוצאות, אז בואו ולא נהיה יפי נפש אוקי??

  2. אמה
    אוקטובר 18, 2010

    חחחח, אבל חמוד שבשני הסרטונים הכניסו חזק את שירי "בת הים הקטנה" של דיסני!!!

  3. אוקטובר 18, 2010

    סחתיין אמה, לא חשבתי על זה. עדכנתי את הפוסט לפי האבחנה שלך, ששני הסרטונים מצוטטים מתוך בת הים, אבל ההבדל הוא בגישה…

  4. אמה
    אוקטובר 18, 2010

    איש ב"גישתו" יחיה, אצלי זה מוחלט ,שריר ,קיים והכי חשוב אמיתי בתכלית האמת!!! עם כל הרגש והחושים שלי לטבע ולבריאה, אני יודעת מהו מקומי, השאלה היא אם יש אנשים הבטוחים שהם יודעים מהו מקומם????

  5. אמה
    אוקטובר 18, 2010

    אה ועל הדרך רק כדי שנבין כמה יסודות בסיסיים בהלך המחשבה עיין בתגובות האחרונות בכותר"מה אומר התמנון" וב"שמות עבריים לכוכבי השמיים" הייתה איזוהי תחרות או משהו, אפשר לומר שכתבתי מה שכתבתי בלהט הרגע, אז אם אתה רואה בכך הפרה של חוקי הבלוג שלך או "פגיעה" במוח האנושי פשוט תמחק, אני כתבתי מה שהרגשתי, אבל זה היה שווה ולו רק כדי להעיר כמה מוחות רדומים, מנובגים או פשוט חדים מידי….

כתבו תגובה