אוקיינוס של איים

ה-BBC משחררים סדרות מופת שלהם ליוטיוב. אולי לא הסדרות הכי חדשות, אבל כשמדובר בסדרות על איי גלפגוס או על דרום האוקיינוס השקט, תסכימו איתי ודאי שלא נס ליחן, וגם לא ינוס כל-כך מהר. אז אתם יכולים לפנות לעצמכם חצי שעה ולצפות בפרק הראשון של "אוקיינוס של איים" ואם התמכרתם תזכרו שיש את המשך הסדרה ביוטיוב.
ואחר-כך גלפגוס מחכה לכם, שלושה פרקים מדהימים באתר שלי על איי גלפגוס.

פרק 1: איי גלפגוס – נולדו מתוך האש Born Of Fire

פרק 2: איי גלפגוס – איים ששינו את העולם Island tha Changed the World

פרק 3: איי גלפגוס – כוחות השינוי Forces of Change

אוקיינוס של איים:

אוקיינוס של איים – Ocean of Islands, BBC

3 תגובות

  1. אמה
    ספטמבר 05, 2010

    וווווווואאאאאאאאאוווווווווווווו!!!!! עצום!!! כל זה בגלפגוס?? מדהים!!! חוץ מכמה קטעים עם הזחל הטורף ושאר השרצים למינהם שגרמו לחילוף החומרים אצלי במערכת העיכול… אבל זה פשוט יפיפה בצורה משתקת!!!

  2. אמה
    ספטמבר 06, 2010

    לא .. או לא!! זה לא יכול להימשך כך!! היופי הזה לא נגמר! ראיתי גם את החלקים הבאים של גלפגוס ויצאתי מטושטשת מכל העסק, העיניים מזוגגות,השולחן עמוס בטישו ואני פשוט ממשיכה לטרוף את המסך… זה לא נגמר, בחיי שכל העסק הזה קסום, הוא כישף אותי פשוט כך..!! חכו ועוד לא גמרתי הכל… ראיתי גם נספח לאחד הסרטונים " פארק ילוסטון" – הוא בכלל הוריד אותי לגמרי מהפסים, מפלים נשרו מהמסך וממני… איזה עולם בורא עולם!!

  3. אמה
    ספטמבר 07, 2010

    טוב… הגיע הזמן, אנו נכנסים לשנה חדשה, אז כל שנותר לי הוא לקוות ולאחל לכולנו שתהא שנה טובה, שנה של בריאות(הכי חשוב),אושר ועושר, רעננות, חידוש נעורים,ריגושים חדשים( הם לפעמים נגמרים), שגשוג, פריחה ומציאת אהבה( זה די קשור לנתינה)ואי שם בתוך נבכי הלב חיפוש הנשמה, התכלית והגשמת היעוד….!!! אז נחזיק אצבעות ונרגיש את בא….!!!

כתבו תגובה