פיל עם שני חדקים

חזרתי מדרום אפריקה, במרדף עקר אחר סרדינים מבריזנים, אבל עם שפע חוויות אחרות (דיווח מפורט יותר בהמשך, צריך קצת לנשום קודם). בינתיים רק משהו קטן, שהשאיר אותי עם סימן שאלה: לג'ירפה יש צוואר ארוך, לזברה פסים ולפיל יש חדק. ככה תמיד, לא? אז מה פתאום פיל עם דאבל-חדק? תמיד זה ככה, ופשוט לא שמתי לב? חדק קדמי וחדק אחורי? שתי רגליים-חדק-שתי רגליים-חדק? זה אמור להיות ככה, או שהפיל הזה ממש שמח לראות אותי? אבל ממש…

הנה המוטציה הכי מוזרה מאז מגנטו (אקס-מן, למי שלא מכיר), או הפיל הכי שמח באפריקה, ממש כאן למטה:

פיל עם חדק כפול

שתי רגליים-חדק-שתי רגליים-חדש

7 תגובות

  1. אמה
    אוגוסט 26, 2010

    חחח! אם זה מה שאני רואה זה נראה כמו חלקיק בשר רפוי שפשוט לא עמד בכובד ו..צנח.. חחח, זה ממש מוזר, אבל תמיד יש פעם ראשונה…. או שבעצם זו רגל תותבת..?? רגע.. ואם כבר מתעמקים בנושא זו ממש תמונה שלך מאפריקה?? וואו! פשוט הילכת שם חופשי בין הפילים ושאר החיות? אצלי זה קורה תמיד בסרט או בדמיון, זו המציאות היחידה שאני מכירה, טוב אם לא ניקח בחשבון איזה גן חיות שהייתי בו פעם אבל זה ממש לא אותו דבר!

  2. אוגוסט 26, 2010

    אמה, לא הייתי חופשי בין החיות, אסור לצאת שם מהרכב הפתוח שבו נוסעים בתוך השמורה. החיות הן שחופשיות, בגבולות השמורה ואילו האנשים המבקרים – מוגבלים לרכב.

  3. אמה
    אוגוסט 27, 2010

    כן, אבל זה "מגבלה" ממש לא מורגשת.., הפואנטה היא שצפית בהם מהלכים להם , חופשיים פראיים.., וזה מחזה בלתי נשכח ומפעים! אה שאני לא אשכח, ראיתי את זה באחד הנושאים שלך כאן אבל יש כ"כ הרבה עד שכשאני מחפשת נושא מסוים אני מגיעה לאחר , הסרט "ארץ בראשית" ידוע לך מתי אפשר להוריד אותו או להשיג אותו?

  4. אמה
    ספטמבר 02, 2010

    טוב….. אני אדומה!! והעצבים העדינים במוח שלי כבר עברו את שלב הפקעת, אז אם אתה מנסה אותי, אני כבר עכשיו מקנחת את האף בשבילך!!!
    אויי ווי!! תיכנס לכוננות!!

  5. ספטמבר 02, 2010

    אמה, לא לכעוס בבלוג שלי, טוב?
    הסרט ארץ בראשית עוד מציג בבתי הקולנוע, לפחות בלב ובסינמה סיטי ידוע לי שהוא עוד מציג. לא ידוע לי על הורדות לא חוקיות שלו, ובמיוחד שזה סרט ישראלי אני ממליץ לא לעשות כן, ולו כדי לפרגן ליוצרים ולהפקה המקורית.
    זה עונה לשאלה שלך?

  6. אמה
    ספטמבר 03, 2010

    אני???? כועסת???? זאת האשמה חמורה מאד!!! איך הנך מעלה בדעתך דבר שכזה?? פשוט.. אני…. א.. חשבתי שקצת דרמה ופלפל יוסיפו כאן,… אני נהנית להיות מלדורמטית לפעמים במיוחד אם ישנה עילה טובה לכך.. אני.. בס"ה השתעשעתי… אני.. א… ( אבל אם לקחת את זה קשה אני פשוט אשתדל לא לעבור את גבולות "כובד הראש")

  7. אמה
    ספטמבר 03, 2010

    אה.. ותודה זה בהחלט ענה לשאלה.

כתבו תגובה