עולם המים בתפוז

ל"עולם המים" – תחרות צילום תת-ימי של פורום הצלילה בתפוז

יש אינפלציה של תחרויות צילום תת-ימי בשנים האחרונות. לא שזה רע, חלילה – להיפך. אבל אי אפשר להגיד שאין לנו הרבה מזה. זכורה לי תחרות של סוכנות הביטוח של דאן ישראל ב-2003 כמדומני, שבה אני הגשתי פחות או יותר את הצילומים התת-ימיים הראשונים שלי (ולא זכיתי), וזכור לי שדני וינברג זכה במקום הראשון בה. מאז הפציע פילו עם סנדיסק-אפסון הים האדום מדי שנה, גם להתאחדות הישראלית לצלילה היתה תחרות מקומית בכנס צוללים בירושלים, "הבעל עם הניסיון" מפורום הצלילה של תפוז מקיים כל שנה ארוע "שי-דיסק" שהוא פרפרזה כמובן לתחרות של פילו, והנה גם תפוז מקיימים השבוע תחרות צילום תת-ימי, ואני אומר: קולה מרווה – הרי זה משובח.

אז מה בתחרות של תפוז? פרס ראשון שעון צלילה יוקרתי, מטעם הספונסרית של התחרות, חברת TISSOT. מה רע? איכשהו נראה לי שצלמים מקצועיים לא יעלו שם את הצילומים הטובים ביותר שלהם, ואני צופה מעין תחרות צלמים חובבים, שזה לא רע כמובן, וגם נותן סיכוי זכייה בעצם לכל אחד.

בשביל הרוח הספורטיבית, בשביל לדרבן עוד צלמים חובבים להעלות צילומים, וגם כי היה לי תירוץ להעלות שוב צילום ישן נושן שאני אוהב – השתתפתי בתחרות והעליתי את התמונה הזו, שלמרות שצילמתי אותה מזמן, עדיין היא אחת החביבות עליי עד היום.

דג אבנון באילת

דג עקרבנון באילת, שטרם למד שאסור להביט ישירות אל השמש

3 תגובות

  1. ליאת
    יוני 03, 2009

    וואו,תצלום מאלף!

  2. יוני 04, 2009

    תודה רבה ליאת :-)

כתבו תגובה