צלמים במדבר

אתמול חזרתי ממיני-טרק במזרח מכתש רמון. הנופים בנגב מדהימים. מכתש רמוןחרדון צב במזרח מכתש רמון בפרט – הוא תופעה גיאולוגית מרתקת ומרהיבה. אבל בעלי חיים, ראינו ממש מעט. טוב, טיילנו ביום ומרבית בעלי החיים המדבריים הם פעילי לילה. ובנתיב שלנו צעדו לא מעט מטיילים וגם זה בטח לא עושה טוב לבעלי החיים. אבל הופתענו לראות, חרדון צב ענקי, שבטעות סברנו שהוא לטאת כוח. בהחלט חוויה מרנינה,  שמזכירה שיש חיים שנוצרים ומתחדשים בנגב שלנו.
והנה, איך שחזרתי לשבת מול המחשב והאינטרנט, הופיעה לה הכתבה יש חיים בחולות ב-Ynet (כרגיל, של ארז ארליכמן, אני אוהב את הפוזיציה שלו ב-Ynet ואת החומרים שהוא מביא) שמראה את החיים במדבר. התעניינתי וקראתי אותה בשקיקה, אבל במיוחד אהבתי את העובדה שהצלמים בכתבה הם מיודעיי, שעליהם כבר הכברתי מילים כאן בבלוג: יורם שפירר, צלם טבע נהדר שמצלם בעלי חיים בנגב כאילו הם בשמורת נגורו-נגורו בטנזניה, ועמיר וינשטיין שכותב בלוג חרקים מרתק מאין כמוהו.

פוסטים קשורים:

צילומי ציפורים וטבע בישראל

כל הבלוגים שבעולם, בנושא טבע ובעלי חיים

הר ארדון, מזרח מכתש רמון

הר ארדון במכתש רמון, הנשקף מפסגת כרבולת חרירים

תגובה אחת

  1. אוקטובר 13, 2010

    שלום רב
    אני מעונינת לדעת אם יש אפשרות לבצע צילומים שלי מתחת למים ,אני אמנית שמתכוננת לתערוכה ,אני אמנית מיצג והפעולה שלי מתרחשת מתחת למים ,האם אפשר ליצור קשר טלפוני או במייל ,לפרטים נוספים ומפורטים .
    אודה לך לתשובה
    ליאור אמיר קריאל

כתבו תגובה