ספארי צלילות בסיני

כן, כן, בפסח זה הולך לקרות שוב. אחרי כמה וכמה חודשים שלא דרכתי בחצי האי החביב עליי, אני מתעתד להדריך ספארי צלילות נוסף בסיני, במסלול ראס מוחמד. למי שלא מכיר – מסלול ראס מוחמד הוא האידיאלי בעיניי מבין טיולי הספארי, והכי מוצדק מבחינת יחס עלות/תמורה. זוהי מיני-אודיסיאה שיוצאת משארם-א-שייח' ועוברת דרך ראס מוחמד עצמו, האונייה דאנרייבן, הריפים של שעב עלי ושעב מחמוד והטיסלגורם, אוניית האופנועים. וכמובן גם השאג-רוק ומיצרי טיראן הם אופציות שבדרך כלל לא פוסחים עליהן. אז קצת פרטים, אם מישהו מתעניין:

מפעיל הספארי: S-club, מדריך: עבדכם הנאמן, מעבר גבול בערב היום שאחרי ליל הסדר, ה-9/4/09, חזרה בליל יום ב' ה-13/4/09. ארבעה ימי צלילה, כ-15 צלילות, כמלנ'תלפים דגים ובעלי חיים, נופים מרהיבים וטבע תת-ימי. לספארי צלילות בראס מוחמד חייבים להוציא ויזה למצרים, וזה תהליך שיכול לקחת עד שבועיים, לכן אם מישהו מתעניין כדאי להוציא ויזה מבעוד מועד, ורק אחר-כך לפסוח על שני הסעיפים.

לפרטים אפשר כמובן לפנות אליי, או לאסי כרסנטי מ-S-club.

ספארי צלילה בראס מוחמד

להקת Jackfish בראס מוחמד, דרום סיני

למי שלא היה מעודו בספארי צלילות בסיני, ולא יודע למה לצפות: בעיניי ספארי צלילות מספינה (בכל מקום, ובפרט בסיני) זו חוויות הצלילה האולטימטיבית וחובה על כל צולל לפנק את עצמו. ואני בכלל לא משוחד! פשוט מתגעגע…

כתבו תגובה