ארמגדון ופגיעת האסטרואיד אפופיס

<< איך ייראה העולם שלנו ללא השמש >>

לפני כמה שבועות העליתי סרטון מדהים שמדמה בצורה דרמטית למדי פגיעת אסטרואיד ענק בכדור הארץ. הבהרתי שם שאני לא רוצה להלחיץ סתם, אבל הנה אני מלחיץ בכל זאת. כי זה עכשיו בכותרות. אמנם לא מדובר באסטרואיד ענק (בסרטון הוא בקוטר של 500 ק"מ) אלא באפופיס ה"צוציק" של 250 מ', אבל זה מספיק כדי לגרום אסון אדיר מאין כמוהו. זה לא היום ולא מחר, אלא משהו כזה תוך 20 שנה – התקופה המסוכנת ביותר היא בסביבות 2036 או 2037, תרשמו ביומן. נו, יש זמן, לא?

זו לא פעם ראשונה שהחשש הזה עולה, קחו למשל את 2006 העליזה, בה ישנו בשקט ולא חשדנו כלל שדודו המגודל של אפופיס חולף לו ליד הירח שלנו, ממש כאן בשכונה. מפחיד…

לברוס וויליס היה פתרון לא רע בסרט ארמגדון, אבל כנראה שהישועה לא תבוא מצוות חפרנים שהבת של המפקד שלהם הכי שווה בעולם, עם או בלי אסטרואידים (כן, ליב טיילור, אלא מי?). פתרונות אפשריים יהיו "טרקטור" חללי שיסיט את האסטרואיד ממסלולו, או פיצוץ אטומי שההדף שלו יעשה את העבודה. נו, מי אמר שפצצת אטום זה דבר רע?

המילה ארמגדון, אגב, משמעותה "סוף העולם", "אחרית הימים", אפוקליפסה. אבל היא בעצם עיוות של שם המקום הר מגידו, שבו, על פי הברית החדשה, יתרחש קרב אחרית הימים. "בהר מגידון יבוא סוף הכל" או משהו כזה.

אז הנה קצת ארמגדון בשבילכם, אבל זה לא במקום לצפות בסרטון המדהים שבפוסט ההוא, במיוחד אם הנושא מפחיד אתכם.

סצינה יפה, אבל אין מספיק ליב טיילור

3 תגובות

  1. חנצי
    דצמבר 06, 2008

    הייתי בטוח שאתה מאוהב בליב טיילור מסרטי שר הטבעות,
    אבל מסתבר שזה עוד הרבה קודם…

    (:

  2. ינואר 16, 2009

    מאוהב… זו הגזמה פראית. מעריך מאוד, כן. נמשך פיסית – אולי גם. מכבד את הדרך שבה היא… באופן כללי – בהחלט. אבל מאוהב?! בשביל זה היא צריכה יותר מפרצוף יפה ואזניים מחודדות :-)

כתבו תגובה