חמש שנים לבלוג, ולוק חדש

כן, כמו כל בלוגר מתמידן, גם אני מתעורר יום אחד ואומר לעצמי "ואוו, כבר 5 שנים שאני מבלבל ת'מוח אונליין!". ואז נשאלת השאלה, מה אני עושה עם זה כעת. ברור שאחרי 5 שנים, צריך שינוי. אז כדי לעשות חיים קלים, החלטתי על שינוי הלוק. התבנית הישנה והטובה ליוותה אותי מאז הקמתו שלו הבלוג בעזרתה האדיבה של חברתי הטובה רויטל סלומון. אני עדיין די מחבב אותה (את התבנית, וגם את רויטל), למרות שאני מודה שחסרים בה קצת צבעים של טבע וים, ולכן עברתי (שוב בעזרת רויטל, תודה!) לתבנית חדשה, נקייה יותר, כחולה-לבנה (כיאות לבלוג צלילה ישראלי). בלוג צלילה - אמיר גור

במקור הקמתי את הבלוג כדי לאגור ולהציג בו את התכנים, טקסטואליים וויזואליים כאחד, שיצרתי וצברתי משך השנים. המודול של הבלוג בתוך האתר הכללי, היה מקום להתבטאות חופשית שלי על הנושאים המעסיקים אותי לרוב (טיולים, צלילה וים) וגם לשתף במחשבות או ידע באותם נושאים.

מאחר והתכנים הצטברו והצטברו, האתר-בלוג שלי תפח ותפח, והאמת שיש בו היום הרבה מאוד תוכן, בכל קנה מידה. נוספו לו גם אתרי לוויין שאני מתחזק, כמו אתר החנות המקוונת שלי, או אתרי גלפגוס ומלטה, ויש עוד. אבל הבלוג האישי הוא האתר המרכזי שלי, שבו אני משקיע ומטפל יותר מבכל האחרים ביחד. ברור לי שהוא אתר אישי ונישתי ולא מגה-פורטל, אבל הססטקאונטר מעיד באופן עקבי ורצוף שלא מעט גולשים מבקרים בו, וביחד עם תגובות שאני מקבל מדי פעם, אני מעז לקוות ולהניח שחוץ ממני יש עוד מי שמוצא בו עניין.

תודה לכל מי שנכנס לבלוג שלי, הגיב, נתן פידבק, מסר ד"ש או סתם גלש מעמוד לעמוד לפני שהשתעמם ועבר לפייסבוק.

מי שרוצה לקבל עדכונים למייל מהבלוג שלי, מוזמן להכניס כאן את כתובת המייל שלכם, לקבל עדכון על כל פוסט שאני כותב.

אפשר גם להירשם למעין ניוזלטר שבו אני מעדכן על טיולי צלילה שאני מדריך, או אירועים אחרים מטעמי שקשורים בצלילה, כמו הרצאות, ספרי צלילה, מגדירי דגים חדשים וכיוצא בזה. תוכלו לשלוח לי את כתובת המייל שלכם, למייל האישי שלי: amir@amirgur.com, או בטופס יצירת הקשר

תגובה אחת

  1. דורון מטיאש
    יולי 29, 2015

    שלום אמיר שמי דורון והתעניינתי לגבי ספארי צלילה במלדיביים נסינו לדבר אתמול אך הייתי עסוק . אני פנוי היום בין 14:30 ל 17:00.
    אשמח לשוחח איתך
    דורון
    052-2892526

כתבו תגובה