אז מה חדש אצלכם?

הרבה מאוד מאוד זמן לא כתבתי בבלוג. הייתי עסוק, הייתי עצלן, הייתי בנסיעות, הייתי בבלאגן, אבל אלה רק תירוצים. שנה אזרחית חדשה, זמן טוב לחזור לתחביבים ישנים, ואף אחד לא הבטיח לי שלתחזק בלוג זה כמו לגדל דג זהב, שלא צריך להאכיל והוא עדיין ימשיך לגדול.
בכל מקרה, רעננתי קצת את הגלריות, מעל המים וגם מתחתם, אם משעמם לכם אתם מוזמנים להציץ. יותר חשוב – פיניתי קצת מקום לגלריית וידאו החביבה עליי, ובהמשך אעלה בה סרטונים נוספים שלי. למרות שיש לי ערוץ יוטיוב, אז אולי ממילא יותר נוח שם.
והכי חשוב: הקמתי אתר-חנות חדש, למכור בו את "מתחת למים" ואת "הגמד", וגם קצת "על הגזייה" ועוד. אתם מאוד מוזמנים להציץ גם בו, וגם להיות סוכנים של רצון טוב (נו טוב, סנג'רים וספאמרים) ולהפיץ לכל החברים שלכם שיש אחלה ספר ילדים ממש בזול, שבא טוב יחד עם ספרון מתכוני שטח ואולי איזה מדריך אתרי צלילה בישראל ככה בצד.
וברצינות: בקרוב יופיעו באתר הזה מוצרים חדשים שאני עובד עליהם, אבל אתם הרי תעודכנו כאן (האמנם?) ובפייסבוק (כן, כן, בעיקר שם…)

ואם כבר פתחתי ושחזרתי סיסמה, נזכרתי איך מפעילים את הבלוג והיכן בדיוק נמצא כל מקש במקלצת, אז כנראה שאני אחזור לכתוב בקרוב, על כמה נושאים בוערים שמדגדגים לי בקצה הלשון.

שנה אזרחית טובה!

לגלריית הוידאו החדשה

לחנות הוירטואלית החדשה שלי

כתבו תגובה