יום כדור הארץ ופסטיבל אקולנוע

ב-22 לאפריל יום כדור הארץ חוזר אלינו. רובנו לא ממש נשים אליו, כמו שגם ב-2009 לא שמנו לב אליו. למשל ב-2009, הרושם החזק שלי מהיום הזה היה יציאתו לאקרנים של הסרט "Earth" של דיסני. טוב, זה באמת סרט מדהים ובאמת משהו לזכור משנת 2009, אבל השנה יש לי דרך טובה יותר לציין לעצמי את היום הזה. פסטיבל "אקולנוע" שיתקיים בזכרון יעקב, ומציג מרתון סרטים שהמשותף לכולם הוא שהם מחזקים את הקשר בין הצופים לבין כדור הארץ במגוון דרכים.
הפסטיבל ייפתח בסרט HOME המדהים, שעליו המלצתי רבות וגם יזמתי הקרנות שלו בעצמי, וימשיך – ביום ו' ה-22 לאפריל, יום כדור הארץ, במגוון סרטי חובה שפשוט חבל לי שלא אוכל לצפות בכולם במסגרת הפסטיבל, פשוט כי הם יוקרנו במקביל בשני אולמות.

מעבר למבחר הסרטים שתוכלו לקרוא עליהם ולראות טריילרים באתר של הפסטיבל, שני סרטים שמעניינים אותי במיוחד:
האחד: "ים של כרישים" ("SharkWater"), סרט ששמתי עליו עין כבר מזמן, אבל טרם הצלחתי לשים עליו שתי עיניים בינתיים, ואעשה זאת ביום כדור הארץ. השני: סרטון בשם "ואהבת את הים", שאמנם לא לקחתי חלק ולו קל ביצירתו, אבל אני יכול לזקוף לזכותי את עצם קיומו בכל זאת – הוא הזוכה במקום השני בתחרות "חלומות בכחול 2009", והיוצרים – עמרי רוט וחבריו המוכשרים – הכינו אותו בעבור התחרות הזו.

אז אני מתכוון להגיע לפסטיבל בזכרון, למרות שזה מתנגש עם תוכניות אחרות שהיו לי, בעיקר כי אני מאמין בעקרון וברעיון שעומד מאחוריו – ליצור חוויות חיוביות (פסטיבל, סרטים ועוד) שימשכו קהל קל לפיתוי (מודה בפה מלא) על מנת להעביר מסרים חשובים ומודעות שהופכת להיות הכרח.

כדאי מאוד להגיע, לפרטים ראו באתר של הפסטיבל: פסטיבל אקולנוע, זכרון יעקב

דבר נוסף שקורה ב-22 לאפריל, וגם לו אני מחכה בעניין רב: בשנה שעברה דיסני שחררו לאקרנים את "Earth", השנה הם משחררים את "Oceans"… כבר כתבתי על זה פוסט והעליתי טריילר, אבל בינתיים דיסני הורידו מיוטיוב את הטריילרים שלהם, אז הנה טריילר לסרט "ים של כרישים":

ים של כרישים

כתבו תגובה