אנטיב/מרסיי, DEMA ואפסון 2009

כמו בשנים קודמות, נובמבר מביא איתו הרבה אקשן להיי סוסייטי של עולם הצלילה:

29.10-1.11 – פסטיבל אנטיב, שדילג למרסיי (פסטיבל מרסיי?), וכמה שלא ניסיתי למצוא תיעוד של התוצאות, הזוכים וההגשות לא הצלחתי למצוא. בטח שלא באנגלית.

4-7 בנובמבר – תערוכת DEMA, הפעם באורלנדו, ולמרות שיש לה אתר נאה, ואפילו עוד אחד, גם במקרה זה לא מצאתי סיקור ידידותי למשתמש של מה באמת היה שם, מלבד קובץ PDF משמים שכלל את כל המשתתפים וכו'.

9-14 בנובמבר – תחרות אפסון הים האדום, תחרות צילום shoot-out ססגונית שמתרחשת מדי שנה באילת. מכיוון שכך, בתחרות זו נכחתי ואף השתתפתי, ונהניתי מאוד מההפנינג והפסטיבל שסובב אותה. גם כלפי העדכניות של האתר של התחרות הזו יש לי מעט ביקורת, אני לא מבין מדוע 24 שעות לאחר תום התחרות עדיין לא עלו הצילומים הזוכים בעמוד מיוחד לכך באתר התחרות. אחרי הכל, אם Ynet העלו את התמונות הזוכות בתחרות הצילום התת-ימי באילת ואפילו nrg הצליחו לזרוק איזו עצם בכותרת תמוהה "שפת הדג", אז אני חושב שגם באתר התחרות ניתן היה להספיק. אבל הארוע כולו מרשים ביותר, מהנה וייחודי בארצנו הקטנטונת, ויש לי הרבה פרגון כלפיו.

גם שנה הבאה, אהיה שם לצלם, לסקר וליהנות – באפסון הים האדום 2010.

והנה צילומים שלי מהשבוע הזה, אף על פי שאת מירב מרצי השקעתי בלעזור לחבריי הצלמים המשובחים דני וינברג ואיציק יוגב, כל אחד בתורו ובשעתו. לצערי ולצערם, ארתורו טלה הספרדי זכה בפרס, אבל בצדק ולא בחסד.

ואלו, כאמור, שלי:

כתבו תגובה