ים ים, המקום המושלם

קצת פחות מיממה נותרה לתום תחרות "חלומות בכחול", וכבר הוגשו לא מעט סרטונים ומודעת, חלקם ברמה גבוהה ביותר. בטוח שיהיה מעניין לשופטים.
אבל בשיטוטי ביוטיוב מצאתי את הוידיאו-קליפ הבא, של להקת המושבה, שאני בטוח שאם היו שולחים אותו לתחרות (ומצלמים אותו במיוחד) היה לו סיכוי לא רע לזכות.

המושבה: ים!

4 תגובות

  1. אמה
    נובמבר 07, 2009

    מה????? אפילו שהתחרות נגמרה אין שום קשר בין הרעיון של התחרות המבוסס על הנאה בים ושמירה עליו לבין הסרטון הנוראי הזה שמראה אולי על הנאות הים וגם זה בגסות שלא תואמת את טהרת הים אך נושא השמירה והנקיון בכלל לא מוזכר או נראה..! אתה לא חושב שאתה נגוע קצת??

  2. נובמבר 07, 2009

    אמה, מותק, הייתי ציני.
    את לא חושבת שאת קצת כבדה?

    וללא קשר לתחרות, הקליפ והשיר חביבים בעיניי, ואני לא ראיתי בו משהו גס אלא הומוריסטי.

  3. אמה
    נובמבר 08, 2009

    או לא מסיה! אתה היית רציני לחלוטין והתכוונת לכך, עקב התגובה שלי החלטת שאתה ציני… תאמין לי אני יודעת לזהות ציניות מרחוק, אחרי הכל אני יצרתי אותה..! ואני לא חושבת אני יודעת שאני כבדה בלרדת על אנשים..!

  4. אמה
    נובמבר 08, 2009

    ובאשר לגסות היא ממש הייתה שם גלויה לחלוטין וההומור אולי היה אבל מוסתר היטב, מה שמראה כיצד השקפות החיים בין בני האדם שונות את מהשנייה, שלי לפחות נקייה ומטוהרת… ולגביך.. אמ.. באמת שאינני מבינה הרי אתה שוהה הרבה מאד במים איך זה שאינך טהור ונקי? אתה הרי יודע שהמים אינם מנקים רק את גוף האדם אלא גם את נשמתו.. אז איך אתה מסביר את זה? ( בחיי איך שסבכתי אותך!)

כתבו תגובה