נמצאה בתולה בקריית ים!!!

נמצאה בתולה בקריית ים, אבל נראה שבינתיים גם היא איבדה את בתוליה, כמו כל האחרות. אז לא בטוח שם בתולה באמת, אבל מסתבר שסטלנים יש לא מעט בקריית ים, וחלק מהם חושבים שהם ראו בתולת ים.

ואם זה לא סטלן כבד ששכנע כמה נרקומנים בעירייה של קריית ים, אז אני מנחש שזה תכסיס מגוחך לשים עוד חור על המפה באמצעות בדיחה. אורסון וולס עשה משהו דומה בשנות החמישים בתסכית הרדיו של "מלחמת העולמות", והחברים של נסי כבר מזמן זקפו לזכותם הצלחה מסחררת עם המפלצת של אגם לוך-נס.

מי שעשה משהו דומה בתחום הצלילה, ואפילו מודה בזה בחצי פה, זה הווארד רוזנשטיין שבשנות השמונים היה לו מועדון צלילה בשארם-א-שייח, וביחד עם שותפיו רצה לקדם את הענף באזור. יום אחד הם שמעו שמועה על אונייה שטבועה מערבית לראס-מוחמד, ואיתרו אותה בעזרתם של המקומיים. הם הפיצו שמועה שמדובר באונייה של לורנס איש ערב, הגיבור הבריטי ממלחמת העולם השנייה, ושעליה כל הזהב והאוצרות שהביא מארצות ערב. צוותי צילום והפקה של ה-BBC לא אחרו לבוא, והפיקו סרט תעודה מרשים ומפורסם שמשודר מדי פעם גם בימינו אנו, הרבה אחרי שהתרמית המשעשעת  של רוזנשטיין וחבריו התגלתה לעולם – שזוהי לא אחרת מאשר הדאנרייבן שבה אנחנו מרבים לצלול כיום מדי טיול צלילות בדרום סיני.

השמועות גם אומרות שפוזרו מטבעות זהב מזויפים בתוך כלי-השיט הטבוע, על מנת לשכנע את הצוותים, אבל את זה הווארד לא מוכן לאמת, כך שזה בגדר שמועה גם מבחינתי.

והנה בתולת ים מעל האונייה של לורנס איש ערב:

כתבו תגובה